Table of Contents
Vooral als dit een terugkerend evenement is. Waar reageerden bezoekers goed op en waarop wat minder? Dit alles met als doel om de ervaring te verbeteren. Is verkopen het doel van jouw event? Verkoop dan na afloop! Heb je demo’s van een product uitgedeeld of kunnen bezoekers iets een maand lang gratis uitproberen? Volg dat dan op met een salesactie.
Irritatie zit in een klein hoekje - Hoe richt je een expositie in?. Ook al is het bovenstaande helemaal op orde, de beleving van jouw bezoeker is helemaal verpest als: De bereikbaarheid van jouw locatie slecht is Als er te weinig parkeerplekken zijn Als er onvoldoende gevarieerd eten is Als er in de winter geen garderobe is Als de locatie te warm of te koud is Sprekers onverstaanbaar zijn Vergeet de kleinste details niet en stel desnoods vragen aan je publiek vóór het event
Kijk ook of er andere evenementen in de omgeving zijn op jouw dag. Externe factoren kunnen invloed hebben op het aantal bezoekers en dus het succes van jouw event. Op een weerscode rood of donkerrood, heb je helaas geen invloed. Popup wand. Maar als je van tevoren weet dat er een grote beurs in de buurt is die tot files kan leiden, dan kun je dit vooraf met jouw bezoekers delen en hen wijzen op hotels in de buurt
Welke trends pas je toe? Het antwoord is: degene die relevant zijn voor jouw business en jouw publiek. led beurswand. Trends zijn er om je te inspireren en om jouw bezoeker een fantastische ervaring te bieden. Wie weet passen de volgende belevenissen bij jouw boodschap. Premium werd als trend genoemd. Het is een trend die je ziet bij events waarvoor je een entreeprijs betaalt
Dit is een trend uit de Verenigde Staten, die we hier in Nederland nog niet echt zien. Desondanks is het voor jouw gast een kans om meer uit het bezoek te halen. Het gebruik van generatieve AI-software is een veelgenoemde trend. Hierbij zetten organisatoren AI-tools in tijdens de voorbereiding om processen te optimaliseren.
Generatieve AI wordt ook gebruikt om een betere beleving op het event te creëren. De event-app is een trend die al een tijdje bestaat, maar waar steeds meer gebruik van wordt gemaakt en daarom noemenswaardig - Modulaire stand. Het is een tool dat netwerken makkelijker maakt, omdat je van tevoren een connectie kunt maken met andere bezoekers
Hybride evenementen zie je nog steeds vaak terug in de trendlijstjes, ondanks dat we gewoon weer live kunnen samenkomen. Maar juist dankzij hybride evenementen kun je je bereik vergroten, omdat je een publiek uit het buitenland kunt bereiken (kollective standenbouw). Ideaal dus wanneer jouw doelgroep zich ook buiten de landgrenzen bevindt. Denk wel goed na of dit iets voor jou is, want de spreker heeft in plaats van een groep, twee groepen van toeschouwers waar hij interactie mee zoekt en dat kan behoorlijk afleiden en chaotisch zijn
Het succes van je evenement hangt af van de doelstellingen die je hebt geformuleerd. Een manier om het succes van je evenement te bepalen is, door te kijken naar: Het aantal mensen dat jouw event heeft bezocht. Zie je een groot verschil tussen het aantal registraties en de daadwerkelijke bezoekers en zo ja, hoe komt dat? De winst van jouw event, wanneer het een betaald event is.
Wordt jouw bijeenkomst genoemd op X, Instagram en LinkedIn? Praten influencers erover en delen mensen berichten van anderen? De ervaring van je bezoekers. Laat jouw bezoekers een vragenlijst invullen en vraag naar hun beleving. Wil je het kwantificeren? Vraag dan om een cijfer. De leads die het heeft opgeleverd - Wat is het verschil tussen een expositie en een tentoonstelling?. Dit kun je heel concreet bijhouden met een softwareprogramma, zoals Salesforce
Houd tijdens het plannen constant rekening met dit publiek, door op hun behoefte in te spelen. Niet alleen bij het samenstellen van een boeiend programma, maar met alles dat bij het plannen van een event komt kijken, want dat leidt tot de beste resultaten. Succes! < .
5 minuten Allereerst zijn hier vijf korte tips van team Puur* om een evenement speciaal te maken (standenbouw beurzen). Doe geen water bij de wijn. Wat hoop je? Welk effect wil je? Laat je niet meeslepen door geharrewar en angst. Houd dat eerste gevoel vast en laat niet los. Waarom makkelijk als het moeilijk kan? Dus toch die rare industriële locatie zonder licht en water of die cateraar die durft
Een knalstart, een middenstuk vol nut en vermaak en een knallend einde. Koester de energie van de deelnemers en wil niet álles. Elk event heeft haar eigen verloop afhankelijk van de weekdag, gasten, tijdschema en doel. Zorg voor balans en genoeg te kauwen (hapjes en info). Soms is het zo simpel.
Beide wegen eisen dezelfde aanpak; een event groeit vanzelf met de juiste basis - Wat is standenbouw?. Kloppen alle voorbereidingen? Staat alles op scherp? … dan durven loslaten! Met hier en daar een corrigerende tik natuurlijk. The party is over, maar nog niet voorbij! Dit is pas het begin. Een goed evenement zorgt voor nieuwe energie en voor verbindingen tussen teamleden en klanten
Herleef het succes door te zorgen dat deelnemers iets meekrijgen waardoor ze de dag zullen herinneren. Of met een vervolgevenement… En dan beginnen we gewoon weer bij tip één! Maar hoe kun je nu met behulp van deze informatie dan precies dat successvolle bedrijfsuitje of evenement organiseren? Wij leggen je uit wat er nu moet gebeuren aan de hand van ons stappenplan.
De uitnodiging brengt rust, inzicht en voorpret. Wat zet je er allemaal in? Ben jij iemand die de dag een verassing wil laten zijn? Om eerlijk te zijn is een uitje nóg leuker als je weet wat je gaat doen… kleding klopt, je gasten verheugen zich en weten ook wanneer ze het actief wordt én wanneer de bitterbal eindelijk komt! Een relaxte reis maakt je uitje al top.
Wist je dat je live kunnen zien hoeveel plekken er bij de Park en Ride nog over zijn? Wij zijn fan van de Noord-Zuid lijn. Je zoeft zo de stad in en uit. Echt heerlijk is natuurlijk fietsen… start je gewoon je bedrijfsuitje nét buiten het centrum en fiets je samen de stad in! Voor inspiratie: fietstochten in Amsterdam met gids. standenbouw brugge Klaar voor de start
Zorg voor een fijne plek om elkaar te ontmoeten. Praatje, taartje, koffie. Je hebt namelijk altijd mensen die later komen. Dan wil je niet op een tochtig hoekje staan te wachten op de rest. Wat past bij jouw gasten? Lekker in een gezellig café of flaneren met een cocktail? Kies de juiste plek.
Wat dacht je van een meetingplek voor jezelf met dakterras en uitzicht op Amsterdam? Dat is echt wauw (Hoe val je op op een beurs?). En…actie! Wat ga je doen dit uitje? Uiteindelijk gaat het niet om wát je doet maar wát het met je mensen doet! Samen iets beleven blijft hangen in het hoofd. Uiteindelijk herinner je niet meer het zoveelste koffieleut gesprek samen maar juist die superdag samen waarop je verwend werd en samen een avontuur beleefde
Als het maar kwaliteit is en iedereen laat samensmelten. Kies je voor een een coole smartphone game in Amsterdam? Een quiz? Of een culinaire wandeling? Nom, nom, nom. Liever een bedrijfsfeest organiseren? Via Puur* Amsterdam heb je het hele plaatje in een keer compleet en ontvang je slechts één factuur.
Allemaal overzichtelijk en met behulp van onze specialisten. Kijk snel verder! The afterglow. Het is over, voorbij. Jammer (Popup wand). Maar hoe hou je dat goede gevoel vast? Het is net als vakantie…het gevoel vervliegt zo snel. Maak het onvergetelijk voor je gasten (gm productions standenbouw). Hoe dan? In elk geval heb je de foto’s nog
Dat regel je gewoon of je uitje was een fotoworkshop in Amsterdam. Dan heb je gelijk allemaal hele goede fotografen in je team. Ook heel leuk is een goede kookworkshop samen en dan stuur je daarna alle recepten toe. Elke keer als je gasten thuis kokkerellen dan denken ze weer terug aan die mooie dag samen.
Wedden dat dit extra onvergetelijk is? Je uitje moet gewoon héél héél goed zijn. Foutloos, gezellig en geweldig. Inspiratie en advies nodig? Dan heb je ons nodig. Puur* Amsterdam is er voor jou - Wat kost een stand op een beurs?. Amsterdam experts met hart en gevoel. Bel of mail en we sturen je een vrijblijvende offerte met een strak draaiboek
Je eigen bedrijfsuitje organiseren is leuk… maar ook spannend. Lees deze tien gouden tips en alles komt goed. Stap voor stap kom je tot het meest leuke, spannende, onvergetelijke bedrijfsuitje ooit. Voorpret start vanaf nu! Hoe pak je het aan? Elk bedrijfsuitje is anders, elk team is anders. Daarom begin je eerst met de vraag: ”Wat is mijn doel?” Gaat het om knoppen doorhakken, dingen (aan)leren, klanten aan je binden of gewoon puur plezier en verwennen? Teambuilding, een vergadering met daarna ontspanning of juist een workshop waarbij men elkaar écht leert kennen….
Wat maakt het voor jou en je bedrijf een succes? Money, money, money…Dit is wel een heel rauw begin. Maar essentieel voor het plezier van het organiseren. Kies het uitje dat binnen je budget past - Wat is standenbouw?. Klinkt logisch, maar vaak valt een offerte tegen en kies je de tweede keus. En dat wil je toch niet? Bereken het totale budget
Hou rekening met de volgende onderdelen: Vervoer en parkeerkosten (eigen vervoer?) Consumptiepatroon van je team (afkoop drankjes is vaak beter) Vergaderen vooraf? Denk aan techniek en catering Duidelijk toch? Ruim op tijd de juiste datum prikken. Hou hierbij rekening met: Feestdagen en vakanties Zwangeren in het team Andere evenementen (voetbalwedstrijden/ plaatselijke feestweek) Afspraken op het werk (trainingsdagen, congressen) Part-timers Geen water bij de wijn! De datum staat nu vast en de rest plant hier gewoon omheen.
Wat had je in gedachten? Eerst werken/vergaderen/workshop - vacature standenbouwen dan de haren los? Feesten tot ver na zonsondergang? Iedereen op tijd weer thuis? Of juist samen ontbijten en daarna op weg? Alles kan, alles is mogelijk. Hou wel rekening met je team en de concentratieboog. Eerst actief/intensief-daarna een verwenmoment (lunch/high tea/diner/borrel) en misschien daarna weer op volle kracht verder
Heeft helemaal te maken met je beginvraag “Wat is je doel?” Dan is het gelijk scherper. Is het doel een beter contact met klanten, je eigen team of met elkaar? Wil je het team slimmer en beter maken? Of organiseer je een ‘beloningsuitje? Bedenk ook; wie past er op de zaak? Stagiaires wel/niet mee.
Staat de tijd, startlocatie en datum er juist op? Een spannende mail, ouderwets op papier of aankondigen via intranet. Een geheim programma of verheugen? Is het nodig om kledingadvies te geven (lage hakken, paraplu mee). Geef iedereen maximaal een week om te laten weten of ze aanwezig zijn - roeselare standenbouw. En vraag ze ook dit per mail te bevestigen
Noem gelijk een thema of motto. Kan bijdragen tot het bereiken van het doel. Dit is denk ik wel de leukste stap van allemaal. Tijd om het programma te passen en meten. Vraag jezelf af: Wat heeft men al gedaan? Wat was een succes? Comfort of juist wakker schudden? Competitie of samensmelten? Pure luxe of juist maatschappelijk verantwoord aanpakken voor een goed doel? TIP! Maak het jezelf niet moeilijk en focus.
Lol maken is moeilijk op een lege maag. Juist gesprekken onderweg zorgen voor samenhang daarna op het werk. En klanten zijn kneedbaarder onderweg. Organisatiebureau Puur* Amsterdam is hierbij natuurlijk je licht in het duister… uitjes organiseren is een ambacht. En daar zijn we goed in. Rollup banner. Vraag dus raak. We inspireren en adviseren graag
Kijk bij alle losse activiteiten en arrangementen op onze site. Maar veel dingen hangen ook in ons hoofd. Beetje bijslijpen, wat schuiven. Wij maken het programma graag perfect. Dat is voor ons de kick en voldoening. Het is bijna zover. De dag is bijna daar. De dag voor het uitje nog een mail sturen met: De laatste aanwijzingen Plek, routekaart Programma (of is het geheim?) Maak een lijst met aanwezigen en zet contactnummers in je mobiel.
Navigation
Latest Posts
Portable Panels
Actual Standenbouw
Square Plus Standenbouw